Listopadový rybolov

Jelikož jsou ryby nakoupené ze sádek, soukromých a chovných rybníků. Velice dobře reagují na větší množství krmení. Řekl bych, že tato taktika zde bude určitě fungovat letošní sezónu na jedničku.

Moje zkušenost z posledního týdne v listopadu.

Po označení lovného místa bójkou jsem rozkrmil cca 5kg směsí partiklu s tygřím ořechem a cca 1 kg koulí Brusinky a Šípek. Zbylé dva pruty jsem krmil Oliheň a Klobásu. Po 3 hodinách ze zakrmeného místa partiklem začala ryba reagovat na krmení a přišel první záběr v podobě kapra 17,3kg. Pak přicházel záběry až do večera zhruba po dvou hodinách dokud nebylo krmení z místa vyluxováno a záběry ustaly. Ráno jsem postup zopakoval a situace byla úplně stejná jako předchozí den.

Během 2 dnů jsem dostal na břeh 14 ryb a z toho 4ks 7-12kg, 9ks bylo 14-20kg a 1ks nad 20kg. Z míst, kde jsem partiklem nekrmil přišla jen jedna ryba.

Doporučení :

Určitě se nebojte více krmit, protože ryba od prosince určitě ztratila něco na váze a bude se to snažit velice rychle nabrat zpět a hlavně je zvyklá na dokrmování.

Čus řízek........

Míra Hadrava